събота, 31 юли 2010 г.

Петнайсти ден

30.07.2010 ................ Ще запомня тази дата като един от най-хубавите дни в живота ми!!!! На много хора ще ми се стори странно, че да разбереш, че си получил А на някакъв си сертификат, може толкова много да те зарадва, но е така..... Когато си хвърлил страшно много усилия в нещо, когато си се стремил към него, вярвал си, борил си се, от време на време си се отчайвал, накрая си се съмнявал и все пак..... си го постигнал, каквото и да е то  - определено чувстваш, че си на седмото небе. И аз бях! Тъкмо превеждах някаква обява за апартамент от сайта на ТОНИКО имоти, когато за пореден път погледнах часовника си.. 12 часа -време беше за пореден път да refresh-на страницата, където очаквах да се появят резултатите ми. Наложи се да почакам доста...все пак милиони хора по света щяха да направят същото в същия момент, почаках 2-3 минути и го видях! Бях получила най-високата оценка и още не можех да повярвам..развиках се, започнах да звъня на всички познати, отидох да купя една голяма кутия бонбони, за да почерпя екипа на ТОНИКО имоти..и се радвах...радвах..радвах... :)) 

Вечерта беше също така страхотна. С приятели бяхме на закриването на международния фолклорен фестивал, който се проведе на Античния театър в Пловдив за 17-ти път. Атмосферата беше невероятна! През цялото време си мислех за това колко различни са всички - с разноцветните си носии, с типичните за своята родина танци и песни и все пак...така си приличаха в това, че всички се забавляваха, изпитваха удоволствие от това, което правеха и го правеха със сърцата си. Наистина допринесоха за една незабравима вечер на нас, зрителите, които като че ли от дълго време бяхме чакали да видим толкова много красота на едно така красиво място.     

  

Няма коментари:

Публикуване на коментар