вторник, 27 юли 2010 г.

Дванайсти ден

Отново мрачно и неприветливо време....Въпреки че не вали, във въздуха сякаш се носи някакво неприятно потискащо чувство...Когато слънцето не се показва повече от един ден, това ми действа доста депресиращо. Затова пък, днес ми беше един от най-продуктивните дни при превода на обяви за имоти, защото успях да се справя с цели седем !!! Бива си ме, а? ;)

Всъщност в момента се занимавам с имоти от морските курорти и примамливите описания на плажовете, забавленията, атракциите и всичко останало по Черноморското крайбрежие не може да не ме накара да мисля за него....Ееех нямам търпение вече да отида на море, но ще трябва да почакам още месец... Това е положението!

А сега ми е време да се поразвеселя с приятелки! Някоя и друга клюка със следобедното кафе определено може да победи и най-навъсеното време!

Няма коментари:

Публикуване на коментар