четвъртък, 22 юли 2010 г.

Осми ден

Един страхотен ден! :-)  Освен преводите на имоти от сайта на ТОНИКО днес ми беше възложена и една изключително приятна задача. Прекарах следобеда с Ади - един от брокерите на ТОНИКО и един швед - представител на Siemens в България, който търсеше да наеме апартамент за него и съпругата му за годината, която ще прекара в България. Аз трябваше да се заема с превода. Огледахме два апартамента, които освен че бяха огромни, имаха и изключително луксозно и модерно обзавеждане. На него много му допаднаха, а и на мен естествено! Жалко, че малко българи могат да си позволят такъв лукс :) 

За пореден път се убедих, че ми е безкрайно приятно да общувам с чужденци...Прекрасно е да се срещнеш с човек с друг език, религия, култура, история...и в същото време да осъзнаеш, че въпреки хилядите различия, толкова много си приличате :-) Да се смеете на същите шеги, да откриете същите интереси, мечти, страхове или стремежи.  Често си мисля за това...независимо от границите - пространствени и културни, ние всички принадлежим към един и същи свят. А най-хубавото нещо в него е именно това разнообразие, пъстротата, сливаща се в един общ красив нюанс. За съжаление досега не съм имала възможността да пътувам из света...Може би именно затова толкова много мечтая да обиколя всяко малко кътче от него, да виждам нови места и хора, да преоткривам себе си. Кой знае...може би ще имам щастието да го направя :-) а ако и работата ми един ден е свързана с нещо подобно, то това би било страхотно! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар