неделя, 8 август 2010 г.

Защо стажувам през лятото

Лято е! Времето навън е горещо и идеално за плаж, кафенета, дълги разходки, излежаване до късно в леглото...На някои хора може би ще им се стори странно защо ми е да се будя в 8 всеки ден, за да мога да стигна навреме за ежедневната си 4-часова практика в ТОНИКО имоти. Истината е, че аз имам време за всичко посочено по-горе. ;-) Единствената разлика е, че това лято разнообразявам дейностите си с нещо ново за мен, полезно и също така приятно, а именно този стаж!
Една от основните причини за избора ми да се заема с тази практика е, че добре осъзнавам в какъв свят на конкуренция живея. Повечето работодатели в днешно време не се задоволяват да чуят, че си завършил престижно училище или университет с отличие. Нужно им е нещо повече, за да спрат избора си на някого, а именно предишен опит. Тук възникват проблемите – учил си нещо, старал си се, мечтал си да се занимаваш с него...мислил си, че си направил всичко по силите си, а в един момент се оказва, че не можеш да работиш по специалността си. Именно затова смятам себе си за една голяма щастливка, защото не всеки е имал шанса, който ми бе предоставен. Аз още не съм завършила гимназия, а вече имам някакъв натрупан опит – нещо, което не само ще бъде незаменима част от CV-то ми, но и ще ми даде сигурност, самочувствие и вяра в собствените ми възможности. Нещо повече, летният стаж е една чудесна възможност да работиш със и върху своите умения и таланти, да ги развиваш, да ги затвърждаваш и да продобиваш нови. 
Друга основна причина с удоволствие да стажувам това лято е прекрасният екип на ТОНИКО моти, сред който попаднах. С времето разбрах, че за да преуспее и да бъде доволен от живота един човек е важно не само да работи и учи здраво, но и да си създава колкото може повече познанства, приятелства, социални контакти. Трудно можеш да постигнеш целите си, ако бъдеш сам...и още по-трудно можеш да се радваш на успехите, ако няма с кого да споделиш радостта си. Знам, че дори и никога да не се случи да използвам като предимство факта, че някога съм стажувала, няма да забравя чудесните хора, с които се запознах в ТОНИКО имоти. Може би един ден ще имам нужда от съвета на някой от тях, а може би те ще се нуждаят от моята помощ и подкрепа....А какво по-хубаво от това да подадеш ръка на някого или да получиш рамо, на което да се опреш в трудните моменти! :-)

2 коментара:

  1. Убедително, аргументирано мнение; ясно изразена позиция; отлично разбиране на съвременната ситуация на пазара на труда (не само в България).

    ОтговорИзтриване
  2. Има една сентенция, която много харесвам: "Свободата - това е възможността да избираш". Мисля, че изборът ти е чудесен! Статията ми хареса, умело и непринудено е поднесена темата за ползата от стажа по принцип и за предимствата именно на тази практика.

    ОтговорИзтриване