сряда, 8 септември 2010 г.

Най-хубавото ми преживяване от началото на годината...

Тази година беше изпълнена с преживявания за мен ... ето защо да избера едно единствено, което да определя като най-хубавото, ми се струва трудна задача. Дали това да бъде самото шумно посрещане на 2010-та..Дали пък да не се спра на страхотните моменти, прекарани с класа ми - купони, вили и разходки в планината, или пък може би денят, в който осъзнах, че нямам вече изпити и контролни... Може би това беше моментът, в който разбрах, че ще стажувам в ТОНИКО имоти през лятото или пък когато видях оценката си на CAE -  побърках от щастие и заподскачах с викове из офиса! :D :D  Друго едно от най-вълнуващите ми преживявания приключи наскоро - щурата седмица в Приморско, която прекарах с най-добрите си приятели - слънце, плаж, вълни, партита,  дискотеки, караоке, нови запознанства, нови хора и усещания... ВСИЧКО това ми се слива в едно цяло - водовъртеж от страхотни, незабравими моменти и емоции...И все пак - темата изисква от мен да избера едно от тях.. А моят отговор е, че това най-хубаво преживяване ТЕПЪРВА ПРЕДСТОИ !!! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар